Цифрова реклама: тенденції, на які слід зважати у 2022 році

Цифрова реклама: тенденції

У цьому новому році ми хочемо глибоко поглянути на те, що рік очікує для галузі цифрової реклами.

Оскільки індустрія цифрової реклами змінюється швидкими темпами, щодня ставлячи перед собою новий набір викликів, експерти оптимістично оцінюють, що 2022 рік змінить гру, яка допоможе їм переосмислити багато правил у рекламі завдяки розумним маркетинговим методам.

Ми поговорили з кількома галузевими експертами, щоб визначити можливості, які 2022 рік відкриє для галузі, коли ми рухаємося вперед, і ось що вони сказали.

Протягом останніх кількох років світ дедалі більше рухається до цифрової реклами, і 2021 рік став роком, коли цифрова екосистема на багато збільшилась новими користувачами, завдяки чому цифрова реклама стала, мабуть, одним із найефективніших засобів для звернення до людей, зачинених у своїх будинках і застряглих на екранах телефону або планшету.

Це був цікавий рік для цифрових маркетологів, оскільки загальнонаціональний локдаун дав поштовх до доповненої реальності, мобільного маркетингу, цифрової анімації, відеовмісту, голосового пошуку та впливу маркетингових факторів.

Незважаючи на початкові невдачі під час блокування, споживачі відкрилися для експериментів з цифровими форматами, лояльність торгової марки щодо наявності запасів та маркетингу продуктивності. Зрештою цифрові технології стали домінуючим середовищем, коли маркетологи спрямовували свої кошти від OOH, друку та маркетингу планів до віртуальних платформ. Зараз Індія перебуває на порозі масової революції, коли цифрові прориви просуваються і бренди прагнуть вийти за межі міських ринків.

Хоча ми бачили, що цифровий маркетинг займає головне місце, економічне уповільнення та невизначеність вплинули на ринкові настрої, і, природно, на галузь. Однак протягом цього нестабільного періоду рекламні технології намагалися позбутися неефективності, щоб зробити себе більш продуктивними.

За даними Statista, витрати на рекламу на ринку цифрової реклами, за прогнозами, становитимуть 398 762 млн. доларів США в 2022 році, а найбільшим сегментом ринку є пошукова реклама з прогнозованим обсягом ринку в 171 641 млн. доларів США в 2022 році. У 2020 дохід від цифрової реклами Індія оцінювалася приблизно в 199 млрд. рупій.

В Індії дохід від цифрової реклами до 2024 фінансового року складе майже 540 млрд рупій, тоді як прогнозується, що доходи від телевізійної та друкованої реклами становитимуть близько 455 млрд рупій та 276 млрд рупій відповідно. Ці цифри чітко показують, що Індія рухається до майбутнього цифрової реклами.

Ми звернулися до експертів, щоб з’ясувати, як 2021 рік порушив цифрову екосистему, та зрозуміти їхні очікування від 2022 року. Ось що вони сказали:

Unny Radhakrishnan, генеральний директор Digitals India:

Одне, що я бачу, це те, що розбудова брендів та створення лояльності стануть набагато жорсткішими, і маркетологи опиняться у спробі жонглювати багатьма речами. Причиною того, що я так вважаю, є те, що фактори, які впливають на вибір споживачів, стають все ширшими та складнішими. По-перше, існує величезне море Інтернет-ЗМІ зі звичайними захаращеними ЗМІ, платформами з конкретними цілями в якості ЗМІ, електронними каналами, як ЗМІ, та впливовими (демократизованими ЗМІ); по-друге, наявність величезної кількості інформації, оглядів продуктів та відгуків; по-третє, взаємодія з клієнтом /користувачем у всіх точках дотику (онлайн та офлайн); і по-четверте, наявність продуктів на різних каналах, незалежно від вашого місцязнаходження (від e-com до місцевого магазину на Whatsapp). Тоді, нарешті, на більш високому рівні, також виникає стирання межі між категоріями, які претендують на однакову частку гаманця клієнта.

Отже, у тарілці маркетолога так багато “справ”, щоб забезпечити обізнаність, доступність та великий досвід. Основні маркетингові операції будуть складними і потребуватимуть широти та глибини набору навичок та вміння зв’язувати їх.

Prasad Shejale, засновник та генеральний директор, Logicserve Digital:

Підхід інтегрованого цифрового маркетингу змінить правила гри для брендів і не буде просто приємною стратегією. Хоча світ після COVID перескочив через цифровий ріст у різних галузях, і споживачі ставлять його на перше місце, бренди повинні розвиватися далі та впроваджувати справді інтегровані методи задоволення потреб клієнтів у кожній точці дотику клієнта. Це передбачає цілісну стратегію в медіа, креатив, дані та аналітику, а також у технології. Ось як бренди можуть впливати і продовжувати радувати споживачів нового покоління.

Harshil Karia, засновник, Schbang:

Великою тенденцією, яка сформується в 2022 році, є процес централізації даних та створення бази даних. Цифрові відділи вийдуть за межі маркетингу, щоб створити централізовані бізнес-дані за допомогою знань, навичок та асоціацій, якими вони володіють. Завдяки якісній креативній роботі, розумні професіонали в галузі цифрового бізнесу прокладуть шлях до розвитку вперед та подальшої роботи з більшою ефективністю.

Chetan Asher, співзасновник та генеральний директор, Tonic Worldwide:

2021 рік став роком для цифрової індустрії. Споживчі звички та цифрові платформи швидко руйнуються. Отже, 2022 рік стане роком переосмислення досвіду споживачів. Традиційні канали реалізації переходять на цифрові, соціальні медіа зараз є серйозною платформою електронної комерції, платформи, такі як Instagram, виходять за рамки просто платформ відкриття, а також комерція, яку веде Influencer. Гіперперсоналізація як до покупки, так і після них стане нормою. Найбільша тенденція, яку ми побачимо, - це те, як усі ці частини об’єднуються для переосмислення досвіду споживачів та стимулюють розвиток галузі. Для підприємств, які адаптуються до цифрових технологій та тих, що дозріли у своїй цифровій подорожі, обом доведеться перенести об'єктив, щоб підготуватися до того, як їхні споживачі взаємодіють у кількох точках дотику.

Amyn Ghadiali, віце-президент з питань бізнесу та стратегії, Gozoop:

Ви знаєте, хоча існує безліч тенденцій, таких як голосовий пошук, локальний SEO, наука даних, соціальна сфера тощо, і кожна з них стане чудовим рушієм для галузі - я вважаю, що одна з тенденцій, яка буде рухати всі вищезазначені тенденції, полягає в тому, що бренди та клієнти будуть звертатися набагато частіше до своїх агентств, зокрема цифрових. Пандемія змусила бренди усвідомити, навіть ті, хто не вірив у неї першими, - силу цифрового маркетингу. Цю силу не оцінюють, оскільки саме через цифрові технології ми підключились у 2021 році; це цінується, бо довели, що це може бути серйозним рушієм для бізнесу. Ця вроджена та взаємопов’язана здатність космосу змусила багатьох виконавчих директорів / фінансових директорів / співробітників торгових організацій зацікавитись у тому, щоб зрозуміти це глобальніше, і з часом використати те, що він може запропонувати. Це також означає, що будуть віддані перевагу інтегрованим рішенням під одним дахом, і, таким чином, більшість брендів звертатимуться до своїх цифрових агентств за підтримкою, щоб це здійснити. Я вважаю, що ця тенденція, а точніше зміна поведінки, буде чудовим рушієм для цифрової індустрії, творчості та бізнесу в усіх відношеннях.

Prashant Puri, співзасновник та генеральний директор, AdLift:

Кілька тенденцій цифрового маркетингу, які збільшаться та / або сформуються в 2022 році.

Більше половини користувачів смартфонів беруть участь у голосовому пошуку - ми бачимо, що їх число буде зростати в наступному році з акцентом на візуальні ефекти (у сегменті електронної комерції) зробить SEO ще більш важливим. Google Lens тут прокладає шлях. Маркетинг для інфлюенсерів зросте приблизно до 15% загального бюджету цифрових медіа. 68% споживачів (на основі опитування) заявили, що хотіли б дізнатись про нові продукти за допомогою короткого відео. Оскільки споживання відео зростає - ми передбачаємо, що рекламодавці (як великі, так і малі) інвестують у відеорекламу де клієнт поставив «Like» через Instagram, Roposo, FB та YouTube. Загалом, створення контенту (та контент-маркетинг) - незалежно від того, чи довгий текст, чи відео, стане гострим каменем усієї цифрової маркетингової кампанії.

Mas Agency – надасть Вам широкий спектор послуг в області інтернет-реклами, піару, політичного консалтингу та просуванню.

КЕЙСИ

01 / 15
Facebook БФ
«Разом для
України»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Нова
стратегія
Києва
Політична підтримка
в Інтернеті
Google-реклама
Сайт Діти ми
встигнемо
Розробка сайтів
Instagram
«Новопечерські
раки»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Facebook
Андрія
Одарченка
Політична підтримка
в Інтернеті
Політична підтримка в Інтернеті
Instagram
«RINNOVO»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
wellcrypto
Google Search
Google Search
парк
осокорки
Google Search
Google Search
діти ми
встигнемо
Google Search
Google Search
Сайт Парк
Осокорки
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Wellcrypto
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Владислави
Молчанової
Розробка сайтів
Розробка сайтів
rinnovo
Google Search
Google Search