Маркетингові тренди в social networks на 2022 рік

Маркетингові тренди в social networks на 2022 рік

Хочете ознайомитись із останніми маркетинговими змінами в соціальних мережах? Шукаєте експертів, які допоможуть вам виправити та побудувати правильні маркетингові плани? - Агентство Інтернет-маркетингу Mas Agency Вам у цьому допоможе.

У цій статті ми зібрали 10 найкращих маркетингових прогнозів, щоб допомогти вам підготувати ваші маркетингові плани в соціальних мережах:

1. SEO сприяє органічній видачі в Instagram

Коли мова заходить про підготовку до 2022 року, особливо щодо маркетингу в Instagram, є дві речі, якими повинні скористатися всі маркетологи: SEO та Reels.

У листопаді 2020 року було офіційно оголошено, що Instagram стане більш зручним для пошуку. Тепер, не потрібно використовувати хеш-теги, якщо ви шукаєте то потрібно в пошуковому рядку вбписати ключове слово і вам покаже відповідні відео, профілі та публікації.

Це змінить гру для маркетологів, оскільки слід очікувати збільшення можливостей для більшого охоплення постів. Наша рекомендація скористатися перевагами цього оновлення - переконатись, що ваші підписи містять відповідні ключові слова, які допоможуть Instagram визначити, що показано або про що йдеться у вашій публікації.

Щоб додатково допомогти Instagram класифікувати ваш обліковий запис, вам потрібно послідовно робити публікації, які відповідають вашій ніші. Для прикладу, якщо ви ведете обліковий запис Instagram для свого бізнесу з розведення кроликів, вам потрібно зосередитись на розміщенні публікацій про розведення кроликів та уникати вмісту, який потрапляє в не пов’язану категорію. Інші способи, які допоможуть вам з’явитися в пошуку у вашій категорії, включають підписання інших подібних облікових записів та додавання відповідного ключового слова до вашого імені у вашому ПІБ (наприклад, Max | Rabbit Ardelyan).

Щоб конкурувати зі зростанням популярності TikTok, Instagram запустив Reels - нову форму відеоконтенту, який відображається у 15–30 секундних роликах, для створення швидкого, креативного та розвожального конетнту для привернення уваги. Нове оновлення інтерфейсу Instagram, яке ставить IG Reels попереду та в центрі, має натякати маркетологам, що Instagram Reels буде тут, щоб залишитися в трендах у 2022 році.

Якщо ви не знаєте, з чого почати, наша порада - використовувати те, що вже працює. Вам просто потрібно спиратися на те, що вже працює на іншій платформі. Навіть якщо ви не користувач TikTok, створіть обліковий запис у TikTok і подивіться, що вже стає популярним на TikTok. Робіть нотатки, з’ясовуйте, які голоси найпопулярніші, і вирішуйте, як самому їх використовувати. Потім створіть цей контент на Instagram Reels.

Ми виявили, що 15-секундні фрагменти контенту перевершують 30-секундні, оскільки попередній перегляд Instagram Reel обмежений 15 секундами, перш ніж людям потрібно натиснути "Більше". Дотримуйтесь створення контенту Instagram Reels, який триває 15 секунд, щоб повне відео відтворювалося в режимі попереднього перегляду.

Переконайтеся, що ви додаєте текст до свого відеоконтенту, щоб збільшити час перегляду, а також додайте підпис на основі теми публікації, щоб заохопити своїх фоловерів "зберегти" або "поділитися" вашою публікацією в Instagram. Пам’ятайте, ваші Reels в Instagram зупинить прокрутку, але значення, яке ви додасте в підпис, спонукає людей спонукає до дій щодо вашої публікації. Це допоможе вашому контенту працювати ефективніше в алгоритмі.

Користуючись цими двома великими оновленнями в Instagram, маркетологи повинні розраховувати на отримання більшої видимості та залучення послідовників, які можуть стати ідеальними клієнтами для вашого бізнесу. Пам’ятайте, найголовніше - не відступати від своєї стратегії Instagram, оскільки результати приходять з часом, а не за одну ніч.

2. Reels надає органічні взаємодії в Instagram

Незважаючи на те, що в Instagram з’являється безліч цікавих та фантастичних функцій, маркетинг явно рухається до відео контенту, особливо до короткоформатного відео.

Ми спостерігали таку закономірність, коли Stories вийшли в 2016 році. Залученість та охоплення публікацій у стрічці зменшились, оскільки Instagram звернув увагу своїх користувачів на історії які зникають через 24-годинни. У 2021 році ми спостерігали те саме; охоплення зменшується для Stories та стрічок повідомлень, але вибухає для Reels. В 10 разів більше, ніж кількість переглядів, яку ви очікували б для своїх історій чи публікацій у стрічці.

Маркетингові тренди в 2022

Час прийняти короткоформатний відеомаркетинг вже зараз. Instagram Reels може тривати 15 або 30 секунд. Reels не повинні лякати. Вони можуть бути такими ж простими, як спілкування з камерою, як і історії. Що робить контент настільки цікавим, ви можете додавати музику та текст, щоб зробити речі більш цікавими. Наш улюблений час, коли текст з’являвся та зникає у такт пісні, а також використовування ефекту зеленого екрану.

Ефект зеленого екрану надзвичайно потужний для малого бізнесу в контенті, оскільки він дає вам можливість ділитися фотографіями, знімками екрану або відео на своїх Reels. Фотографії можуть бути зображеними до і після, які ілюструють трансформацію, у вашому бізнесі. Знімки екрана можуть бути використані для демонстрації питань, які ваша компанія отримує електронною поштою або прямими повідомленнями, де ви відповідаєте на це запитання наприклад як "голова, що говорить" перед знімком екрана. Варіантів нескінченно багато (і краще пояснити візуально!), Але ми рекомендуємо насолоджуватися ефектом зеленого екрану в публікаціях і спостерігати за переглядами, потенційними замовниками та клієнтами.

3. Магазини «цегли та розчину» все більше переходять на Інтернет-продажі в Instagram

Оскільки ми звикаємо до "нової нормальної реальності", підприємствам потрібно робити кроки, щоб забезпечити надходження продажів. Але як це зараз виглядає із захистом справ споживачів?

Незважаючи на те, що електронна комерція була популярним методом монетизації для багатьох брендів протягом останніх кількох років, вона, як правило, не використовується «цегляними магазинами».

У 2022 році ми передбачаємо, що ваша місцева «гімнастика» та «студія йоги» пропонуватимуть заняття в Інтернеті в різних форматах - від безкоштовних Instagram Lives, дзвінків Zoom або власних інтегрованих платформ. Продуктові магазини матимуть обороти через Інтернет-магазини, професійні служби, такі як банки та юристи, пропонуватимуть онлайнові зустрічі, а ваші улюблені роздрібні магазини пропонуватимуть доставку на місцевому рівні – якщо ні то компанія Мас Едженсі вас в цьому допоможе.

Будь-яка стандартна операція, яку можна перевести на онлайн-процес, зробить це. Ці зміни обов’язково полюблять, оскільки вони суттєво покращують звичний спосіб ведення бізнесу. Це робить ще більш важливим те, що онлайн-версія вашого продукту чи послуги надається у найвищій якості та за кращими стандартом.

Цей зсув у бік безконтактних покупок дозволить магазинам електронної комерції процвітати ще більше в 2022 році. Оскільки соціальні платформи, такі як Instagram і Facebook, вже починають інтегрувати покупки в додатках, традиційно необхідні кроки для перетворення користувача на клієнта зменшаться і розрив між "прокруткою" та "покупками" буде значно зменшено.

Щоб скористатися цими змінами, місцевому бізнесу потрібно:

Опитуйте свою аудиторію, щоб визначити її справжні бажання та потреби за допомогою Інтернет-пропозицій;
Дослідіть і протестуйте кілька відеоплатформ, щоб знайти таку, яка підтримує ваші нові підходи;
Збирайте контактну інформацію від клієнтів, щоб гарантувати можливість зв’язку у будь-який час;
Підпишіться на покупки в Instagram та Facebook, щоб зв’язати товари зі своїми бізнес публікаціями.

Всі бренди повинні враховувати наступне:

Налаштуйте рекламу для перенацілювання. Більшість вашого трафіку не направлено на покупки під час першого відвідування вашого сайту. Впровадження стратегії ретаргетингу забезпечить їх подальше захоплення та збільшить загальний дохід.
Зосередьтеся на досвіді користувача. Якщо ваш веб-сайт працює повільно, не оптимізований для мобільних пристроїв, має незграбний процес оформлення замовлення або не має політики доставки та повернення, зараз саме час його виправити. Будь-які незручності можуть значно зменшити ваш коефіцієнт конверсії.
Цей простір буде постійно змінюватися, але якщо ви та ваш бренд зможете потрапити в тренд зараз, ви будете краще підготовлені до безпрецедентних змін, які очікуються у 2021 році.

4. Бренди повинні персоніфікуватися

Розумний бізнес зрозуміє, що бути прозорим, автентичним і навіть вразливим - це розумний маркетинг у 2021 році. Люди спілкуються з людьми. Це означає, що бренд слід персоніфікувати таким чином, щоб виявити, для кого вони працюють і що вони захищають.

Отримайте більше облич, створіть більше відео та поговоріть про те, що важливо для вашого основної аудиторії.

5. Успіх реклами на Facebook пов’язаний із «життєвим циклом» клієнта

Наша порада на 2022 рік є подвійною. Оскільки інтернет-ринок продовжує ставати більш насиченим, а витрати на рекламу на Facebook продовжують зростати, повернення до основних аспектів проведення рекламних кампаній у Facebook та Instagram буде критично важливим для успіху.

Головним для цього успіху буде точна оцінка «життєвого циклу» клієнта та середньої вартості споживача, щоб ви знали, скільки ви можете заплатити за потенційного клієнта, і при цьому залишатися прибутковими. Перегляньте записи своїх минулих клієнтів, щоб отримати чітке уявлення про те, як потенційні клієнти приєднуються до вашого списку, проміжок часу між тим, хто приєднується до вашого списку і стає клієнтом, що платить, і скільки ваш середній клієнт витрачає з вами.

Використовуйте цю інформацію для побудови своїх прогнозів та рекламної стратегії Facebook, яка відображає ваші справжні дані про клієнтів. Тоді ви можете перейти до розробки інноваційних рекламних кампаній, які відповідають вашим уподобанням у Facebook з креативом.

Наприклад, оскільки Facebook надає більшої популярності Reels в Instagram, ми передбачаю, що відеореклама буде конвертувати краще, ніж зображення. Нещодавно ми протестували рекламу, яка включала зображення зі звуком, статичне зображення, рухоме зображення та відео, і виявили, що реклама з відео перетворюється на половину вартості інших. Перевірте відео, GIF-файли та Reels у власній рекламі, щоб побачити, які найкращі ефективні для клієнтів.

6. Гнучкі стратегії сприяють успіху в Facebook Ads

Як правило, рекламодавці Facebook відчувають різке зменшення витрат на рекламу (CPM), коли споживачам вже не потрібно замовляти в Інтернеті або робити покупки в магазині для подарунків на свято. Між зменшенням ринкової конкуренції та зменшенням споживчих витрат є солодке місце.

Після свят покупки, як правило, переходять від подарунка до самовдосконалення. У звичайних умовах споживачі переходять до покупок, які покращують їхнє життя, коли вони приймають новорічні обіцянки та намагаються їх дотримуватись. Деякі продавці B2B випускають величезні знижки, щоб змусити клієнтів робити покупки наприкінці року, щоб зменшити податкові зобов’язання. Люди, як правило, все ще купують, але купують різні речі.

Наша найкраща порада полягає у трьох напрямках: 1) добре знати основи реклами Facebook, щоб ви могли відповідно адаптувати стратегію, 2) випередити вплив обмежень конфіденційності на відстеження користувачів (і, отже, рекламу), і 3) бути гнучкими.

7. Рекламні оголошення в Facebook стають менш статичними та сприяють позитиву

Одне можна сказати точно: реклама у Facebook (та Instagram) побачить більше винахідливості, ніж будь-коли раніше, у 2022 році.

Нижче наведено чотири тенденції реклами в Facebook, з якими, як ми прогнозуємо, рекламодавці будуть експериментувати та побачать успіх у 2022 році:

GIF-файли. GIF-файли зарекомендували себе як основний продукт серед середніх та просунутих рекламодавців, і їх надзвичайно просто виготовити. Просто візьміть 3–15 секунд будь-якого відео та створіть свій власний GIF наприклад на такому сайті, як Giphy.com. Пам’ятайте, що GIF-файли короткі та приємні, але вони все ще враховуються як перегляди відео, тому ви також можете перенацілювати їх.

Користувацький вміст (UGC). Іноді ваш найбільш креативний та переконливий вміст надходить безпосередньо від ваших фактичних клієнтів та покупців. Все більше і більше маркетологів визнають силу UGC і знаходять розумні способи стимулювати його серед своєї клієнтської бази для використання в їх маркетингу. Вміст UGC може варіюватися від свідчень до веселих та приємних редагувань у стилі публікацій про те, як насправді використовувати ваш продукт чи послугу. Розумні рекламодавці, звичайно, переконуються в тому, що мають дозвіл використовувати цей користувацький вміст, а потім використовують його в своїх оголошеннях. Це стане все більш важливим для багатьох рекламних кампаній, які рухаються вперед, коли компанії визнають рентабельність інвестицій.

Колажі. Колажі зараз дуже сильно повертаються. І це має сенс - вони привертають увагу і закликають людей зупинити перегортання. Ця пауза може бути всім необхідним, щоб пронести погляд через решту об’яви (від малюнка до заголовка) та викликати дію. Тож спробуйте свої сили у фірмових колажах для вашої компанії та подивіться, як вони працюють.

Більше текстових оголошень. Тепер, коли Facebook видалив правило 20% зі своєї платформи (хоча це не публічне правило; від самого Facebook нічого офіційного не було), ви бачите більше рекламодавців, які грають із більшими, сміливішими текстовими оголошеннями. Подумайте, наскільки популярними є цитати у Instagram для багатьох творців контенту. Чому б не пограти з тими самими стилями для своїх оголошень? Подивіться, як вони роблять.

І ще одна остання підказка: 2022 рік, сподіваємось, призведе до загального позитивного настрою, і ми прогнозуємо, що реклама, яка відповідає цьому почуттю, матиме найкращі шанси на успіх.

Звичайно, ви завжди хочете застосувати ці методи та інші, з якими ви стикаєтесь, за допомогою надійного процесу тестування, щоб переконатися, що ви насправді бачите результати та рентабельність інвестицій, але оскільки алгоритм все частіше надає перевагу новому контенту, чому б не дати шанс цим ідеям?

8. Особистість стає ключовою для зростання YouTube

Інтернет-бізнес вирує, і YouTube не є винятком. Зараз багато каналів - навіть новіші - спостерігають експоненціальне зростання.

У розпал цього зростання диференціація стане ключовим фактором для виділення та досягнення вашого ідеального клієнта. Оскільки YouTube стає більш насиченим актуальними нішами, він також стає більш особистісно орієнтованим. Це означає, що вашим найціннішим диференціатором є ваша унікальна особистість - те, як ви говорите, як ви пояснюєте поняття тощо.

Якщо спертися на те, що відрізняє вас, і ввести це у свій канал з першого дня, це полегшить залучення та формування лояльності з новою аудиторією на YouTube.

9. Культура LinkedIn рухається до прозорості розмов

2021 рік став масовим для LinkedIn. Платформа випустила LinkedIn Live, події, опитування та історії. У наступному році маркетологи повинні прийняти не лише ці нові функції та формати вмісту, а й зрушення в культурі, спричинені зростанням віддаленої роботи від дому.

Професіонали, які працюють віддалено, взаємодіють із розмовним вмістом, оскільки він імітує командне середовище, якого їм не вистачає.

Що стосується особистого бренду LinkedIn, ви хочете зосередитись на освоєнні розмовного маркетингу. Створіть опитування, за які ваша аудиторія захоче проголосувати, задавайте нестримні відкриті питання в оновленнях, діліться відвертими фотографіями з робочого дня в історіях або публікуйте про святкування важливих етапів кар’єри.

Що стосується сторінки LinkedIn (для бізнесу), то 2022 рік змінитиме ситуацію для малого та середнього бізнесу (МСБ), які надмірно орієнтуються на свої сторінки LinkedIn. Команда LinkedIn шукає шляхи, як ніколи раніше звертатися до малого та середнього бізнесу за допомогою розгортання майбутніх функцій, які допоможуть малим та середнім компаніям побудувати спільноту шалених шанувальників навколо продуктів чи послуг. Багато підприємств вже в повній мірі користуються новими інтерактивними функціями.

Ось де це стає цікавим як з особистого, так і з корпоративного боку. Розмови на LinkedIn, як правило, там, де розмови концентруються навколо бізнесу, були зосереджені на громадських, політичних, соціальних та економічних питаннях. Чому це важливо? Оскільки цей зсув змушує професіоналів та бренди говорити та ділитися своїми цінностями.

Якщо ви хочете досягти успіху на LinkedIn у 2022 році, будьте готові прийняти прозорість у своїх маркетингових заходах.

10. Зміни в поведінці LinkedIn

В даний час LinkedIn страждає від спаму, який робить людей більш нерішучими та скептично налаштованими щодо підключення та легше зневірується через рівень продажів. Розповсюдження спаму руйнує стосунки та репутацію, але реальні стосунки будують їх.

У 2022 році маркетологи хочуть зосередитись на побудові відносин, а не на збиранні зв’язків, єдиною метою яких є зниження рівня продажів після двох взаємодій. Реальні зв’язки 1:1 починаються, коли запит на зв’язок налаштовується для одержувача, змушуючи їх почувати себе цінними.

Витончений маркетолог соціальних мереж докладе зусиль для побудови значущих довгострокових відносин у LinkedIn, які не сприймаються як транзакційні.

Ефектом стануть не тільки міцніші стосунки. Більш численна когорта ідеальної цільової аудиторії бачитиме та взаємодіятиме з вашими публікаціями, і ці стосунки продовжуватимуть додавати цінності вашій кар’єрі значно довше, ніж поточна кампанія.

Mas Agency агентство інтернет-маркетингу – це завжди сучасні рекламні рішення.

КЕЙСИ

01 / 15
Facebook БФ
«Разом для
України»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Нова
стратегія
Києва
Політична підтримка
в Інтернеті
Google-реклама
Сайт Діти ми
встигнемо
Розробка сайтів
Instagram
«Новопечерські
раки»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Facebook
Андрія
Одарченка
Політична підтримка
в Інтернеті
Політична підтримка в Інтернеті
Instagram
«RINNOVO»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
wellcrypto
Google Search
Google Search
парк
осокорки
Google Search
Google Search
діти ми
встигнемо
Google Search
Google Search
Сайт Парк
Осокорки
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Wellcrypto
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Владислави
Молчанової
Розробка сайтів
Розробка сайтів
rinnovo
Google Search
Google Search