Навіщо компаніям потрібен свій фірмовий стиль?

фірмовий стиль

Що таке фірмовий стиль?

Фірмовий стиль або корпоративний імідж — це те, як компанія представляє себе іншим. Корпоративний стиль включає публічний імідж організації, методи маркетингу та реклами, упаковку продукту та логотипи, уніформу працівників або дрес-код. Усі візуальні елементи працюють разом, щоб створити чітку та впізнавану ідентичність. В основі цієї концепції є розуміння того, що внутрішня діяльність компанії може формувати її громадське сприйняття. Mas Agency використовує багаторічний опит для створення ефективного іміджу для бізнесу.

Складно справити позитивне враження взагалі на всіх споживачів, тому компанії зазвичай орієнтуються лише на цільову аудиторію та будують корпоративний імідж, враховуючи такі фактори, як:

- корпоративна комунікація – те, як поширюється інформацію серед співробітників, клієнтів, інвесторів завдяки зв’язкам з громадськістю та управлінню репутацією;
– корпоративна поведінка, або демонстрація філософії та цінностей компанії через корпоративну поведінку. Таким чином компанія показує іншим організаціям і клієнтам, що для неї важливо;
– корпоративний дизайн, який робить компанію унікальною та привертає увагу споживачів. Зазвичай це різні візуальні елементи (логотип, керівництво по стилю, типографіка).

Важливість фірмового стилю

Створення корпоративного іміджу є важливим, оскільки позитивне суспільне сприйняття компанії сприяє її успіху. Ідентичність допомагає цільової аудиторії впізнати та вибрати компанію серед конкурентів. Отже цей бізнес-інструмент може відрізнити компанію від інших у галузі та гарантувати, що сприйняття споживачів узгоджено з цінностями компанії та ключовими корпоративними концепціями.

Чітка ідентичність важлива для організації тому, що гарантує:

– бренд компанії є надійним (це робиться, наприклад, завдяки стандартизації методів візуального маркетингу на різних платформах, включаючи рекламні щити, соціальні медіа та іншу рекламу), а сама компанія є експертом у галузі. Довіра та досвід підвищують лояльність до бренду, що впливає на прибуток і приносить користь компанії;
– комунікація та представлення бренду залишатимуться згуртованими, тобто всі представники компанії взаємодіють із клієнтами та зацікавленими сторонами однаково.

Як розробити фірмовий стиль?

Важливість фірмового стилю

Створення корпоративного іміджу треба довірити професіоналам. Вони почнуть з того, що зроблять аудит бренду, визначив його успіх та позицію на ринку. Завдяки ще й поглибленому аналіз стратегій брендингу конкурентів буде визначено, що саме потребує вдосконалення, як далі розвивати бренд, які є найкращі способи конкурувати за ринок та як виділити бренд серед інших.

Треба визначити основні цінності та філософію компанії, тобто місію або список принципів, якими компанія ділиться з громадськістю. Розглянути те, що пропонується споживачам, що є більш цінним, ніж продукти конкурентів.

Споживачі впізнають компанії за їхніми креативними елементами (логотипами, шрифтами, кольорами та інш.). Щоб створити відповідні елементи, треба оцінить цільову аудиторію (вік, професію, соціальні та естетичні уподобання). Наприклад, якщо аудиторії подобаються мінімалістичні логотипи, треба створити подібний.

Аналіз і зміна ідентичності бренду – безперервний процес, який дозволяє бренду адаптуватися в міру зміни думок і бажань споживачів. Mas Agency допоможе в цьому.

КЕЙСИ

01 / 15
Facebook БФ
«Разом для
України»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Нова
стратегія
Києва
Політична підтримка
в Інтернеті
Google-реклама
Сайт Діти ми
встигнемо
Розробка сайтів
Instagram
«Новопечерські
раки»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Facebook
Андрія
Одарченка
Політична підтримка
в Інтернеті
Політична підтримка в Інтернеті
Instagram
«RINNOVO»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
wellcrypto
Google Search
Google Search
парк
осокорки
Google Search
Google Search
діти ми
встигнемо
Google Search
Google Search
Сайт Парк
Осокорки
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Wellcrypto
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Владислави
Молчанової
Розробка сайтів
Розробка сайтів
rinnovo
Google Search
Google Search