Дослідження яке показує, як маркетологи та споживачі бачать залучення в соціальних мережах

Sprout Social опублікували свій останній звіт про соціальні індекси, який містить відповіді понад 1000 маркетологів і 1000 споживачів, щоб отримати уявлення про те, як кожна група бачить залучення в соціальних мережах та які відмінності між ними.

По-перше, вони попросили маркетологів визначити свої основні цілі використання соціальних платформ, вибравши «Підвищення впізнаваності бренду» як очевидний найкращий вибір.

Основні цілі маркетолога для соціальних мереж

Створення аудиторії та максимізація просування – це те, де бренди бачать найважливіші можливості в соціальних мережах, що є зміною в порівнянні з минулими часами, коли соціальні платформи вважалися швидким рішенням для підвищення продажів. Маркетинг у соціальних мережах справді може підвищити ефективність продажів (і повинен), але цікаво спостерігати, як вирівнювання розвивається до більш реалістичного показника максимізації брендингу для досягнення цієї мети, на відміну від того, що соціальні мережі є безпосереднім мостом до прямої конверсії.

Але найцікавіше тут зауважити, що, незважаючи на те, що для маркетологів «Підвищення залученості спільноти» є четвертим у цьому списку, для споживачів це фактично важливий елемент з огляду на те, що вони вважають ефективною присутністю бренду в соціальних мережах.

Що робить бренд найкращім у своєму класі

Як бачите, у цьому питанні маркетологи також визначили залучення як важливе, але варто зазначити, що для споживачів залучення в профілях бренду в соціальних мережах є ключовим, аніж якість контенту, прозорість і навіть обслуговування клієнтів. З огляду на проблеми маркетологів, виявлення та охоплення аудиторії для багатьох залишається складним.

Найбільший виклик маркетолога у соціальних мережах

Маркетологи мають доступ до більшої кількості аналізу аудиторії та інструментів, ніж будь-коли раніше, але, схоже, багатьом досі важко використовувати їх для точного визначення ключової поведінки аудиторії – хоча ймовірно, що більшість відповідей тут зосереджено на другому елементі ця найвища відповідь, а досягти аудиторії стає важче через обмеження алгоритму та зміни у використанні.

Вимірювання рентабельності інвестицій також є більш складним, коли ви обчислюєте впізнаваність бренду, на відміну від прямого кінцевого впливу, тоді як підтримка ваших бізнес-цілей здається більшою мірою внутрішньою комунікаційною проблемою та забезпечення того, щоб усі дотримувалися визначених цілей компанії в соціальних мережах.

Також є деяка інформація про те, якими платформами маркетологи та споживачі користуються частіше, що підкреслює кілька цікавих відмінностей.

Платформи, які маркетологи та споживачі планують використовувати більше

З огляду на цю статистику, YouTube, Messenger і Pinterest недостатньо обслуговуються брендами, тоді як Instagram, Twitter і LinkedIn значно перевищують увагу. Частково це зводиться до поставленого запитання: безсумнівно, маркетологи витрачатимуть більше часу на LinkedIn, наприклад, як для професійного розвитку, так і для маркетингу свого бренду. У цьому сенсі ця інформація може бути не дуже показовою щодо ефективності маркетингу, але вона надає деякі додаткові міркування для вашого охоплення. Також варто звернути увагу на те, як споживачі знаходять бренди, за якими варто слідувати:

Як споживачам знайти нові облікові записи

Пропозиції в строчці більшого зводяться до того, наскільки ви активні у вибраній темі на платформі та цікаві, що є ключовими показниками, які задають алгоритми платформи, щоб згодом виділити ваш вміст іншим користувачам, які відвідували ту саму платформу.

З вуст у вуста також залишається ключовим фактором відкриття бренду, а впливові особи – реальні люди чи інші бренди – також можуть створити важливу роль у розширеній інформації.

І ще одна ключова таблиця:

Чому споживачі слідкують за брендами у соуіальниих мережах

Споживачів менше цікавлять ваші смішні погляди на останні події, а більше цікавлять акції та знижки. Може здатися, що ви набираєте популярності, публікуючи найновіші меми, і це може здатися, виходячи з вашої кількості лайків, але, виходячи з цих даних, бренди, які справляють справжній вплив на людей, які згодом у них купують, є ті, які зосереджуються на обміні актуальними оновленнями про свої пропозиції. Ці примітки можуть допомогти вам переглянути, як ви підходите до своїх зусиль з просування в соціальних мережах, і вашу подальшу стратегію, яка стане ще більш актуальною.

Mas Agency ключ Вашого успіху!

КЕЙСИ

01 / 15
Facebook БФ
«Разом для
України»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Нова
стратегія
Києва
Політична підтримка
в Інтернеті
Google-реклама
Сайт Діти ми
встигнемо
Розробка сайтів
Instagram
«Новопечерські
раки»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
Facebook
Андрія
Одарченка
Політична підтримка
в Інтернеті
Політична підтримка в Інтернеті
Instagram
«RINNOVO»
Просування в соцмережах
Просування в соцмережах
wellcrypto
Google Search
Google Search
парк
осокорки
Google Search
Google Search
діти ми
встигнемо
Google Search
Google Search
Сайт Парк
Осокорки
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Wellcrypto
Розробка сайтів
Розробка сайтів
Сайт
Владислави
Молчанової
Розробка сайтів
Розробка сайтів
rinnovo
Google Search
Google Search